Sonntag, 26. April 2009

kücük bir siir

Selam millet nasilsiniz? evet biliyorum sitemiz biraz terkedilmis gibi ama idare edin artik..Herkesin burda sinav derdi var..Pek zaman ayiramiyoruz is güc derken..ama en kisa zamanda sayfamizi yenilemeye devam edicem..:)
Bugün sizlerle özel bir siiri paylasmak istedim..Bizim aramizda cok duygusal muhtesem siirler yazabilen arkadasimiz var..Tugbamiz inanilmaz güzel seyler yaziyor ve hic umadik anda yapiyor bunlari..Ben kendisinden bizim icin özel bir siir yazmasini istemisdim..Bakin Tugbamizin gec saate aklina ne gelmis..

GÜLDEN, SINEM, TUGBA ve GÖZDE Birbirimizin isimlerini kazidik kalbimize,
El ele verdik, Kiskananlara gögüs gerdik...
Biz bu dünyaya birbirimiizi bulmak icin geldik ..

Birtanem Tugba sana cok tsk ederim..ben siirine bayildim ve bunu bütün dünyayla paylasmak istedim:)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen