Donnerstag, 9. April 2009

Bir "Basel" Masali

Günlerden persembe..sabah erkenden kalkmam gerekiyordu cünkü o gün sadece yarim gün calisicaktim..O günün bir özelligi vardi..cilginkizlar Basel'e kacamak yapicaklardi..Kacamak dediysem Sinem, Tugba ve Gülden o gün izin almislardi..Malesef benim toplantim oldugu icin mecburen sabahdan calisdim..Süslendim püslendim kosa kosa ise gittim..

Saat 11.30 gösterdiginde bizim kizlar arabada bekliyorlardi.. (aynen bu sekilde)
Ben ise sabirsizlikla isimin bitmesini bekliyordum.. (aynen bu sekilde:) )



Sonunda isim bitmisdi..tekrardan kosa kosa kizlarin yanina gittim..tabi nerde kaldin saat kac oldu aciktik..:)..tamam ya geldim iste:)
Söförümüz Güldendi..herkes kemerlerini bagladiktan sonra, ver elini Basel..:)
Yolculuk boyunca sarkilar söylendi, bol bol kamera cekildi..ara sira sustuk..bizi susturan tek sebeb arabada iyice acikmis olmamiz.:) o güne özel Kumpir ciye gittik..
Mr. Kumpirciye o günki muhtesem Kumpirler icin tsk ediyoruz..




Karnimizi güzelce doyurduktan sonra..Tugbanin bizlerle gezmek istedigi yerlere gittik..O gün cok güzel eglendik..Hepimizin yüzünde tebessüm hicbirzaman eksik olmadi..Bazi anlar cocuklardan farkimiz yoktu..
Tabi Sinemin Kuzenine ayrica tsk ederiyoruz..o "deli kiz" günümüzü dahada renglendirmisti:) uzun zaman böyle güldügümü hatirlamiyorum..
O gün sadece hava bize oyun oynadi..malesef cok güzel degildi ama bizim icinde sorun degildi..:)


Tabi o gün rezilde olduk..Biz tam dalmisiz fotoraf cekilmeye güzel yerlere kesfetmeye calisirken..bi yer bulduk..Buyrun size buldugumuz o güzel yerin karelerini gösteriyim..:



Evet burda rezil olduk..bir sinif varmis orda ders görüyormus..
Bizde sanki babamizin yeri tövbe tövbe..gülüyoruz egleniyoruz derken
bir sagimiza baktik..zaten baktigimiz an kactigimiz an oldu:)
ama olsun nasil olsa birdaha görmicekler o insanlar bizleri:)

O gün biz cilginkizlar degildik sanki, daha cok fotoraf manyagi denilebilirdi..Her gittigimiz güzel yerlerin karelerini ölümsüzlestirmek istedik:) (Suan bakyiorum ve hala gülüyorum halimize kizlar)


Nasil resim cekilsek diye düsünürken bakin nasil kareler ortaya cikti:



Aksama kadar güldük eglendik kostuk fotoraf cekildik ve en sonundada yorgun düstük..Basele giderken arabada party yapiyorduk, ama dönüste herkes sönmüsdü:) Bu bir CILGINKIZLAR klassigi aslinda..giderken cilginliklarindan ne yapicaklarini bilmiyorlar ve arabanin icinde bir insan oglunun yapabilicegi bütün sacmaliklari yapiyorlar..Dönerkende nekadar slow müzik varsa onu dinliyorlar..O günün özel parcasi (Saf Kalplimizin sayesinde ögrendik)

Asli Güngör - Son Öpücük...
Biz cok eglendik, insallah sizde begenmissinizdir..Selamlar & Saygilar..

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen