Donnerstag, 2. April 2009

ciLGinKizLar..!:)

------------Gözde---------------

Merhaba Arkadaslar..
Aslinda bu blog isi benim uzun zamandir aklimdaydi..en sonunda bunu arkadaslarimla paylastim ve kendimize özel bir blog hazirlamaya karar verdim..
Biz dört iyi arkadasiz ve birbirimizle cok seyleri paylasiyoruz..:) düsündük ve bunlari sizler'le paylasmaya karar verdik:)
Bu blog gün gectikce daha renglenicek..sizlere kendimizi taniticaz..

Hadi bakalim, kizlar blogumuz simdiden hayirli ve ugurlu olsun:)

Herkese iyi persembeler diliyorum & sevgiler saygilar cilginkizlar:)




------------Sinem---------------

Merhaba arkadaslar! Ben Sinem! (dördüncü resimdeki)

Öncelikle, gözdecigim (ikinci resimdeki), sana cok tesekkür etmek istiyorum! Blogumuz cok güzel olmus gercekten, ellerine, aklina saglik! :) Nerden akliniza geliyo böyle seyler anlamiyorum hihi :)

Evet arkadaslar! Insallah blogumuzu begenirsiniz... Zamanla dahada renklesecek ve dahada güzel olacak! Buna emin olun! :)

Sevgi & Saygilarimla

Sinem



------------Tugba---------------

selam arkadaslar=D

ben Tugba (1.resim) ellerine saglik gözdecigim gercekten güzel olmus=D Artik bu sayfa bizim günlügümüz olacak=D tüm yasadigimiz güzellikleri bu sekilde ölümsüzlestirecegiz....
PS:bu arada kizlar bunu hep söyleme firsatim olmuyo... gercekten Alahima yoluma sizi cikartigi icin her gece sükr ediyorum... bana böyle bi arkadaslik tatirdiginiz icin, her ihtiyacim olduguna yanimda oldugunuz icin, mutluluklarinizi, dertlerinizi, sevinclerinizi, sorunlarinizi benimle paylastiginiz icin VAR oldugunuz icin size COOOK AMA COOOK TESEKKüR ediyorumm....sizi inanamiyacaginiz kadar coooooooooooooook SEVIYORUM

öpüldünüz sapur supur

tugbaaaa

------------Gülden---------------

selamlar bende GÜLDEN ücüncü resimdeki kisilik=) emin olun bu bolga herkesen sorna yani en son olarak hep ben yazacagim =) yapisik ikizim iyi ki aklina gelmis böyle brisey vidiyolar yetmedi bide netde arkadasligimizi ölümsüslestirki iyi valla vatana milette hayirli ugurlu olsun ALLAH NAZARDAN SAKLASIN BIZIM DÖRDÜMÜSÜN ARKADASLIGINI AMINNNNNNNN=)

hehe =) ugrasiyorum derken yanils seyler yapitim neyse zamanla bende cözecegim bu blog isini gözde arkadasim sagolasin iyiki aklina gelmis valla güzel de olmus sadece cook garanki =) biraz renklensin de gözümüz gönnümüz acilsin yaz daha gelemedi bari bizim blogmusa gelsin =) birde birsey daha var bu sayfayi ziyaret eden arkadaslar sizin haberiniz oldun beim icin saf kalpli yazmislar ama aslinda aralarinda en cakalari benim ;) bekleyin kizlar bir nisan öcümü alicam sizden =) neyse gari vatana millete hayirli ugurlu olsun herkese hayirli cumalar =) selamlar saygilar hürmetler =)

1 Kommentar: