Donnerstag, 25. Juni 2009

Cok Az Kaldi

Herkese Günaydin..
Suan saatim 09.26 gösteriyor..aslinda calisiyorum..daha dogrusu iscilere kurs veriyorum..
ama bir kacamak yapip sitemize giriyim dedim..son zamanlarda terkedilmis sitemize biraz renk katalim diye düsündüm..ya ben aslinda cok farkli bir sey yazicaktim..
Herneyse toparliyorum..
Evet cok az kaldi..Haftaya bu gün ben Allahin izniyle Amerika macera'ma ilk adimimi atmis olucam..cok heycanliyim..acaba nasil bir aile bekliyor beni..peki okul nasil? havalar nasil?
Evet Güldencim cok az kaldi TR gitmene..ailenle gezmeye...bir hafta Hotel'de keyif yapmaya..
Tatil zamanina geri sayimi baslatiyoruz...ama Isvicrede havalar okadar harika'ki insan tam bir tatil havasina giriyor..saka bi yana..arkadaslar ne bu soguk? sanki tekrardan kis geldi?

Herneyse havanin düzelmesini umut ediyoruz..Herkese sahane bir gün diliyorum..

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen