Donnerstag, 18. Juni 2009

Merhaba!

Merhaba kizlar..

nbrsiniz? yaaa havalar güzel olunca sitemiz iyice terkedilmis oluyor..yani zaman ayiramiyoruz..zaten su son günlerde herkes biseyleri bekliyordu..sinavlar vardi..stressliydik..sinirliydik..mutluyduk..üzüldük..hasta olduk..:)

tabi cilginkizlar hepberaber hasta olmuyor..Sinem - Bebek hasta olmustu..Büüüüyük gecmis olsun diyorum..Cok sükür kendisinden bugün ilk mailini aldim..ve Outlook'um farkli mutlu oldu..

Tugba ve Gülden beklemelerdeydi..Ikisi icinde yeni bir baslangic olucak yazdan sonra..Pamuk Prenses "Matura"ya baslicak..Saf Kalplimiz iyi bir is teklifi aldi..Sinemse ayni is yerinde kalicak..ben ise okula devam:)

Yaz tatilide iyice yaklasti..Gülden bu sene 4 hafta Türkiyede..Hanimefendi bir hafta denize gidicek bizsiz..Sinem ve Tugba bu sene burdalar...

Ben Amerikaya gidiyorum...(insallah oralarda kaybolmam..) Sayili günümüz kaldi Güldenle son iki hafta:)

Anlicaniz..Cilginkizlar birbirlerini bile görüsemiyorlar bu aralar:):)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen