Montag, 18. Mai 2009

Happy Birthday

Iyki dogdun Gözde..!:)
Ilk önce herkese güzel bir pazartesi diliyorum..ve size cilginkizlarin gercekten nekadar cilgin oldugunu anlatmak istiyorum..

Günlerden Cumartesi, 16.Mayis..Tugbanin evindeyiz..Hicbirseyden haberim yok oturmusuz keyif yapiyoruz, kekler yeniyor ICE Tea iciyoruz, sohbet ediliyor..Bu arada Eurovisionun sonuclarina bakyioruz arada ahh niye puan vermediler diye konusuluyor..Hersey cok güzel..

Birden Sinem kalkiyor ve gitmesi gerektigini söylüyor..Sesler hafif yükseliyor, aynen söyle


Tugba: Sineeemmmm gitme, niye gidiyosun? hani hepberaber oturcaktik? yarin yaparsin.!!
Sinem: hayir gitmek zorundayim..unuttum..mecburum gitmeye..sorry kizlar..
Gülden: ya hani hepberaber oturucaktik?
Gözde: ya ben zaten iyi degilim hastayim..madem gidiceksen beni eve birak!
Özlem: (cilginkizlari izliyor)Sinem: hayir götüremem..hadi kizlar yarin görüsürüz gidiyoruz..
Tugba: gitmesen iyidi..
Gözde: madem isin var git hadi..!!


Tabi benim morel sifir..suratlar asildi..cünkü zaten hepberaber oturucaz denildi madem gidiceksin niye beni hasta hasta yoruyosun? Sinem gitti, bizde Eurovision bitince herkes evine gider dedik...
aradan 10 - 15 dk. gecti..Birden Telefon caldi...Sinem Tugbayi ariyor..
"Nerdesin? Ne yapiyorsun orda? Sinem aglama!Sesin gelmiyor! "
Tugba: Hadi kizlar toparlanin sinem göl kenarindaymis..sesi iyi gelmiyordu agliyordu galiba..

Nasil hazirlandik, nasil yola ciktik anlamadim..kimse bisey demiyor herkes üfflüyor püfflüyor.o yol bitmek bilmiyor..o an aklimdan bin tane sey gecti..

En sonunda uzaktan arabanin isigini gördük..Kizlarin bakin orda dedim..Ama birde ne göreyim..
Sinemin elinde cilekli pasta mumlar yakilmis karsimda Happy Birthday Gözde diyor..Gülden, Tugba ve Özlem birden araban firladilar ve Sineme eslik ettiler..O an sinirlerimin dayanamdigi bir andi..Basladim aglamaya..cok duygulandim..cok güzel bir duyguydu..
Megersem biricik arkadaslarim bana süpriz hazirlamislar..Cok eglendik..Fotoraflar cekildik..
Gecirdigim cok güzel bir dogum günüydu..Bunun icin burdan Cilginkizlara tekrardan tsk etmek istiyorum...

Sizi cok seviyorum..Iyki varsiniz..!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen